HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard

cbox here. 250 X 200 .

its all about us


Previous post

cikgu favret pinda :'(
Ouh Eym Gee !! -,-'
Barbie Princess Charm School 2011 Movie ^^
Windu umah eyna :')
You The One :)
Ari yang MALANG :'(
Siyezly , rumah terbalek ari nih -,-
Rm 5 utk Edit Blog :)
Fon Pswed ? -,-
Anggerik / Dahlia ?? Kelas mane satuu ? :'(

advertisment


Title: - Untitled story -
written on Saturday @ Saturday, January 28, 2012 ✈{ 2 comments }


sekarang pukul 1.16 am
yang ade kat sebelah saya , off hp
yang ade kat depan saya , gambar awak :'(
yang ade kat belakang saya , keyboard
yang ade kat sekeliling saya gelap gelite .
same macam perasaan skarang T_T

awakk , saya ingat lagi .
awak selalu ate awak power :)
ye wak . awak memang power .
awak POWER sebab ,
dengan skali sent , 3 msej yang penuh dengan emosi , awak hamburkan ayat power awak ,
beribu2 air mate basah di pipi orang yang bace text 2 :')
kalau bce byk5 kali tu , da bpe kli gande kan :)
n yeah , awak tak pernah failed .
awak memang power D'x

saya sedar kekurangan saya .
saya terima sume benda yang awak cakap tu .
saya tak nafikan yang sume tu salah . memang saya terok :'(

tapi saya harap awak tau .
saya rase cinte awak . 
cara awak pjok  awak nyanyi :'(
n awak siyez dalam 1 bende yg tak ley men2 :) future kite .

saya tak percaye awak ?
banyak kali saya dengar perkataan tu .
saya mengaku , saya memang selalu tanya soalan yg same banyak2 kali .
tapi , tak bermakna saya ta pernah cube cyekan awak :'(
saya juz nak dapatkan kepastian .
saya kenal awak . awak yang suke bergurau sampai menipu saya .
saya tak kan dapat lupe bende tu :(
i'm sorry .

sorry sebab terpaksa ate mesej esok jea .
saya memang lemah :'( saya tak se-power awak .
harap awak faham .

tak habis dengan masalah family , masalah lain pulak :)
bes betol hidup kan .
rase cam hidup sorang2 jea :'(
someone , please share ur prob .
i need it :'(

sekarang pukul 2.22 am
yang ade kat sebelah saya , off hp
yang ade kat depan saya , gambar awak :'(
yang ade kat belakang saya , keyboard
yang ade kat sekeliling sekarang da ade satu lampu :)
same macam perasaan skarang :)

mood : better n bes kene maki dengan ayah just now 




© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !