HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”

my network


tagboard

cbox here. 250 X 200 .

its all about us


Previous post

Status now , My Parent are Full Of Doubt Dx
Yeay ! Kali nie baru lulus buat cheese tart ^^
Wey ! eyna ta rety buat cake Dx
Happy Birthday E-zack
#abaikan gambar diatas . hey all :) nampak tak ...
Satu Ayat Makan Dalam :)
My Bad Behaviour :(
Budak Pelik --'
Ceramah ♥ Lol :D
- Untitled story -

advertisment


Title: Aku Syg Kwn Aku :') Aku Benci Kamu !
written on Thursday @ Thursday, April 26, 2012 ✈{ 0 comments }



kawan , tolong la paham :(
kalau eyna diam tu , eyna ta marah korang pownn . eyna ta pena marah kawan eyna .
kalau eyna diam means , eyna tenga ade masala o eyna tenga sedih .
so , korang jangan la sala anggap :(

bagi eyna KAWAN la segale2 nyea . then , family . next , boyfriend .
eyna rase sedih sangat and rase kehilangan yang ketara kalau ade masala nan kawan :'(

wey , ape aku da buat sampai kaw mara2 aku ? :(
kalau kaw na tau bende sebena , npe tak cakap ? npe na mara aku , die ?

act , ari tu aku tenga frust gile nan die . aku cite kat anies , alyn .
then dorang terus bukak cite . macam2 cite la yang aku baru tau .
nape korang tak bagitau aku dari dulu ? tak kan korang takot aku mara kot ?
memang tak la . aku rase happy sangat sebab aku da tau bende sebena slame nie :)
memang geram tol kat die . but nvm . memang aku tenga benci die tyme tu . 
so please , kalau korang na tego aku , go on . tak kan la aku na mara then ngajok kot . 
im not that type lah -..-
keyh , sambung . lepas eyna da tau cite sebena . tetibe terpikir yang bnde tu sume ta logik . ngekk kan :D err --' so , ktorang decided pegi jumpe adik zaty sebab kalau suro zaty cite , memang tak kan . die diam je t . kan zaty kan . *ngumpat kaw jap :P
lepas sesi soal jawab bersama danial , ktorang dapat kompol bbrape point nie .

  • zaty 24 jam pegang fon (messaging) , tapi zaty kate kat aku die da ta pgg fon ag bab da na pmr . tu yg susa eyna na contact die . 
  • mase ari isnin (iz datang ruma zaty) . danial pulak kate memang tade sesape singgah rumah 
  • zaty ade due FB . 1st , Nur Ezzatey Alissa . 2cd , E-zack Hawk .
  • tak kenal sorang pown family iz padahal iz pena kate iz datang ruma da banyak kali
2 jela yang ktorang dapat . act , ktorang begging macam ape smpai danial tu bagitau sume nie taw . inat senang ke ? azab . fyuhhh --'

pade mulenye , memang aku tak percaye langsung . ktorang kate la :
biar betol dekk , ta bek taw tipu , akak da pnad la kene tipu nie . cakap la tetowl , jangan tipu . tadi akak baru belaja pasal neraka taw . ta bek menipu nie dek , dose tau tak . 
 
tp danial kate , btoll , ta tipu . tanye jela kak zaty .

hurm , lepas tu ktorang masok kelas . dalam kelas tu , eyna tak tau la ape yang eyna belaja . yang eyna pikir , zaty , iz , zaty , iz . dalam bpe jam la gak . and eyna apat rase yang zaty tu bukan iz . tapi bile inat blek ape yang danial kate , teros ilang ape yang eyna pikir sebelum tu . and bende tu jadik berterusan . eyna pikir lagi yg zaty tu bukan iz . bile inat danial akap , teros pikir zaty tu iz , then bile pikir yang zaty tu bukan iz , ehh ! chop3 , bile na abez daa --' senang cite , bende tu pun jadik ulang2 la . sampai nek gile -,-

tyme nak balek tu ary tu , eyna da akap da nan alyn and anies , jangan terjah terus je . step by step la .
eyna tak nak bende yang same jadik lagi . macam ari tu , kan zaty da mara . atoiiyaii .
so anies , alyn and eyna dok kat lua . tunggu kak tasya nek , tapi tak muncul2 lak . haish .
act , ktorang na tanye o kalau bole na suro zaty cite ap yang jadik sebena nye selame nie .

so , bile zaty na twon tangge , anies trek tangan die . then anies tanye die . eyna ta dga sangat ape yang anies tanye bab eyna tengok dorang dari jao je .

tetibe eyna tengok , zaty mara . immidiately , eyna troz pegi kat dorang . tyme tu geram own ade gak . nta ape yang anies tanye sampai zaty tetibe mara2 and tolak2 anies kat tangge depan kelas tu . grr .
arghhh ! yang eyna paling tak suke tu bile eyna tengok je muke zaty , eyna troz nnez . eyna mmg ta apt tyme kalau kawan eyna tipu eyna . ape yang mampu eyna buat , diam and diamm :( fikir then fikir lagi .

from my observation , tyme tu zaty memang ta jawab langsong soalan anies . ta twu la ape yang menyebabkan zaty mara . na kate anies sound die , tak pulak . eyna sendiri denga ape yang anies akap sampai anies ilang saba sebab zaty da tolak2 die , troz die kate , kaw nie zack ea ? then zaty escaped and troz lari tinggalkan ktorang .

balek tu eyna pikir , kenape zaty tetibe mara . tinkkk ! ouh , maybe zaty mara sebab anies ade mention nme ezack tadi . ouh , ukey . btw , zaty , nape kaw mara die lagik ek ? besa sangat ke sala die ? act , bgoz jugak kaw mara die . pdan muke die . huh . da la penipu .

tadi pulak , ade Teknik Jawab Soalan . sempat lagi borak . memang sedih sangat bile denga ape yang anies cite . pasal status yang mken lame mken banyak hentam eyna . and kawan2 eyna yang kat dahlia sume ta ske eyna . sumpah , tyme tu eyna memang tak dapat tahan air mate eyna :'( tiap2 ary tyme recess , eyna selalu lepak kat dahlia . bile pandang korang , kreen , zaty , intan , tyka , umai , atul , mesti eyna rase sedih . siyezly , eyna rindu sangat2 nak belaja , borak , jadik classmate and kawan rapat korang . jao sangat beza dengan anggerik . maybe eyna dilahirkan kat bumi nie untok dibenci orang . ukey , sekarang eyna tenga cube trime takdir :'( eyna rindu ade kawan macam korangggg laaaaaaaaaaaaa D'X

however , sekarang nie , sumenye da clear da . kott . just tunggu die face 2 face nan sume and explain masala nie . and thanks sebab sudi bce masala eyna dari mule sampai abes :') daa . cmeykom .

btw , status aku sekarang , bukan couple lagi babe . opps , bukan single jugak ;)







© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !